TAK TERINGINKE?....TAMBAH PENDAPATAN ! KLIK DI SINI!!!


Monday 25 February 2013

Daftar PERCUMA!


ASSALAMUALAIKUM TUAN/PUAN YANG DIMULIAKAN ALLAH.
Saya ingin menjemput anda untuk menyertai satu portal baru yang dilancarkan iaitu Portal Rakan Mukmin sebagai satu usaha untuk mengimarah dan menyemarakkan muamalah Islam. Portal ini merupakan satu portal komuniti dan kerjaya dalam muamalah Islam. Portal Rakan Mukmin (Portal RM) merupakan satu usaha kerdil sekumpulan Muslim Mukmin untuk mengimarah dan menyemarakkan industri muamalat dengan matlamat ke arah memartabatkan Sistem Muamalat Islam. Secara ringkasnya, Portal RM ini merangkumi dua platform utama iaitu:
              (1) Portal Komuniti
Portal RM merupakan satu portal komuniti untuk mereka yang berminat dalam bidang muamalat Islam, untuk bersama-sama berbincang, berkongsi pendapat dan pandangan bagi menyemarakkan bidang muamalat ini seterusnya dapat mengamalkannya dalam kehidupan seharian mengikut sepertimana yang dituntut ke atas seseorang Muslim Mukmin.
              (2) Portal Kerjaya
Portal RM ini juga menyediakan satu platform ‘peluang kerjaya’ dalam bidang muamalat yang mana mereka yang berdaftar sebagai ahli, yang dikenali sebagai ‘Rakan Mukmin’, berpeluang menjana pendapatan dengan mempromosikan khidmat muamalat yang disediakan melalui portal ini.
Keahlian Rakan Mukmin
Untuk mendapat manfaat terbaik daripada portal ini, para tetamu dan pelawat adalah dijemput untuk mendaftar sebagai “Rakan Mukmin”. Syarat Umur Penyertaan: 17 tahun ke atas.
Pendaftaran adalah PERCUMA !. Mulakan langkah pertama ANDA ! Banyak keistimewaan sebagai Rakan Mukmin !
                                Daftar Percuma Sekarang!http://rakanmukmin.com/42

No comments:

Post a Comment